1 czerwca 2017 roku gmina Koszalin jako pierwsza w województwie zachodniopomorskim wprowadziła regularną usługę teleopieki, która jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania mieszkańców miasta.
Dom Pomocy Społecznej „Zielony Taras” w Koszalinie świadczy regularną usługę „Teleopieka domowa”, dla mieszkańców Koszalina w wieku 60+, w miejscu ich zamieszkania.
Usługa „Teleopieki domowej” ma na celu udzielenie wsparcia osobom w podeszłym wieku, samotnym, niepełnosprawnym i niesamodzielnym, usługa jest bezpłatna.
Warunkiem korzystania z usługi „Teleopieki domowej” jest posiadanie:
- umiejętność obsługi opaski z przyciskiem SOS,
- użytkowanie opaski w sposób zgodny z instrukcją obsługi,
- brak przeciwwskazań medycznych do korzystania z opaski zgodnie jej przeznaczeniem w okresie trwania umowy,
- odbycie szkolenia,
- podanie niezbędnych danych do realizacji usługi.
Sprzęt użyczony podopiecznemu na czas trwania usługi „Teleopieki domowej” jest bezpłatny i podlega gwarancji oraz zwrotowi po zakończeniu usługi, do siedziby Domu Pomocy Społecznej „Zielony Taras” w Koszalinie.
Wniosek – Zgłoszenie do usługi „Teleopieki domowej” – należy składać w Domu Pomocy Społecznej “Zielony Taras” w Koszalinie, ul. L. Teligi 4 – pokój nr 25
Wniosek w wersji elektronicznej dostępny jest na stronie internetowej dps.koszalin.ibip.pl
Wniosek w wersji papierowej dostępny w Domu Pomocy Społecznej “Zielony Taras”
w Koszalinie, ul. L. Teligi 4 , pokój nr 25, sekretariat pokój nr 33
Kontakt osobisty: Dom Pomocy Społecznej “Zielony Taras” w Koszalinie, ul. L. Teligi 4, pokój nr 25, w godzinach: 08.30-12.00.
Kontakt telefoniczny: (94) 717 05 37
Pobierz: Wniosek teleopieki domowej
Pobierz : Regulamin teleopieki domowej