1 czerwca 2017 roku gmina Koszalin jako pierwsza w województwie zachodniopomorskim wprowadziła regularną usługę teleopieki, która jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania mieszkańców miasta.
Całodobowa opieka w miejscu zamieszkania dedykowana jest osobom:
-
będącym mieszkańcami Koszalina
-
w wieku 75 +
Teleopieka umożliwia funkcjonowanie w swoim środowisku zamieszkania osobom, które ze względu na wiek lub stan zdrowia wymagają stałego monitoringu. Zapewnia bezpieczeństwo i wsparcie osobom samotnym pozostającym w domu.
Wyposażenie seniorów w opaskę SOS umożliwia wezwanie pomocy w nagłych wypadkach po wciśnięciu przycisku SOS lub zastosowaniu dyspozycji głosowej.
Realizatorem usługi jest firma SiDLY Sp. z o. o., która użycza nieodpłatnie podopiecznemu sprzęt w postaci opaski na nadgarstek z czerwonym przyciskiem SOS wraz z instrukcją obsługi.
Wniosek – Zgłoszenie do usługi teleopieki – należy składać w Domu Pomocy Społecznej “Zielony Taras” w Koszalinie, ul. L. Teligi 4 – pokój nr 25
Wniosek w wersji elektronicznej dostępny jest na stronie internetowej dps.koszalin.ibip.pl
Wniosek w wersji papierowej dostępny w Domu Pomocy Społecznej “Zielony Taras”
w Koszalinie, ul. L. Teligi 4 , pokój nr 25, sekretariat pokój nr 33
Kontakt osobisty: Dom Pomocy Społecznej “Zielony Taras” w Koszalinie, ul. L. Teligi 4, pokój nr 25
Kontakt telefoniczny: (94) 717 05 37
Pobierz: Zgłoszenie do usługi teleopieki
Pobierz : Regulamin teleopieki