Z okazji Światowego Dnia Konsumenta w siedzibie Dziennego Domu Pomocy „Złoty Wiek”, 16 marca 2023 roku odbyło się spotkanie z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów, panią Krystyną Piwońską. Seniorzy dowiedzieli się czym zajmuje się rzecznik, jak nie dać się oszukać i nie zawierać umów na pokazach lub w domu oraz gdzie szukać pomocy. Pani rzecznik przedstawiła szereg przykładów działań jakie stosują nieuczciwi przedsiębiorcy i co można zrobić gdy dzwoni sprzedawca i proponuje zawarcie umowy. Dowiedzieli się, że w wielu sprawach mogą bezpłatnie uzyskać poradę konsumencką i informację prawną od pani Rzecznik, która także występuje do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów oraz współdziała z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi. Seniorzy otrzymali od pani Rzecznik broszury i ulotki , które pomogą poszerzyć wiadomości w sprawach konsumenckich.